Často kladené dotazy

Obecné dotazy k fungování služby SledovaniTV

Musím pro používaní služby podepisovat nějakou smlouvu?
Nic podepisovat nemusíte, u nás není žádná smluvní vázanost.
Bude mi sledování fungovat i v zahraničí?
Bohužel ne, z licenčních důvodu je služba dostupná pouze na území ČR.
Žádné balíčky nemám zaplacené a službu víc nebudu používat, jak mohu účet zrušit?
Kontaktujte prosím podporu
Chci službu otestovat, na jakou nejkratší dobu je možné balíček objednat?
Nejkratší doba předplatného je jeden měsíc - dobu zvolíte při zadávání objednávky v košíku:
Co znamená objednávka “na neurčito”?
Při objednávce na neurčito se bude balíček každý měsíc automaticky obnovovat, přičemž platba za balíček se automaticky stáhne z uložené karty - objednávku na neurčito je možné zaplatit pouze kartou.
Jak zruším automatickou obnovu balíčku?
Na webu v sekci TV balíčky u zvoleného balíčku klikněte na odkaz “automatická platba”, tak se dostanete na stránku s informacemi o objednávce, kde můžete ukončit pravidelnou platbu (v řádku "Opakování platby")
Jak mohu vystornovat objednávku?
Pokud zatím objednávka nebyla zaplacená, stačí v košíku kliknou na “zrušit objednávku”:

V případě, že balíček je zaplacený a z podstatných důvodů ho chcete zrušit, kontaktujte podporu.
Co obsahuje balíček Na zkoušku?
Bezplatný balíček Na zkoušku slouží pro seznámení se s nabídkou SledovaniTV. Obsahuje 9 kanálů v SD kvalitě, 2 hodiny zpětného sledování a nahrávek a možnost spárovaní Smart TV.
Co obsahuje balíček Základ?
Balíček Základ za 199 Kč měsíčně obsahuje celkem 57 kanálů v SD kvalitě a taky 33 rozhlasových stanic. Kromě toho je k dispozici 25 hodin paměťového prostoru pro nahrávání a 25 hodin zpětného přehrávání.
Co obsahuje balíček Standard?
V balíčku Standard najdete rozšířenou nabídku kanálů - celkem 74, z toho 30 kanálů v HD kvalitě a 33 rozhlasových stanic. Dále obsahuje 50 hodin nahrávek a zpětného přehrávání a v neposlední řadě možnost používaní aplikace na Apple TV, to vše za 299 Kč měsíčně.
Co obsahuje balíček Premium?
Balíček Premium obsahuje nejširší nabídku služeb, která uspokojí i nejnáročnější uživatele: 101 kanálů, z toho 42 v HD kvalitě, 33 rozhlasových stanic, aplikaci pro Apple TV a taky přístup do HBO GO filmotéky - to vše za měsíční poplatek 699 Kč.
Co obsahuje balíček HBO GO Online?

Balíček HBO GO online obsahuje přístup do HBO GO filmotéky. Služba HBO GO poskytuje za 250 Kč měsíčně neomezený přístup k exkluzivnímu obsahu z produkce společnosti HBO - obsahuje víc než 1500 hodin oblíbených seriálů, filmů, dokumentů a dalších přes web, smart TV i mobilní zařízení.

Balíček neobsahuje klasické kanály skupiny HBO.

Návod na registraci v službě HBO GO najdete zde.

Na co slouží rodičovský zámek (rodičovský PIN)? Jak si ho mohu nastavit?
Rodičovský zámek slouží ku kontrole přístupu k obsahu nevhodnému pro nezletilé. Rodičovský PIN kód si nastavíte po přihlášení na webu v nastaveních profilu. Při pokusu o přehrání kanálu zamčeného rodičovskou ochranou Vás systém požádá o zadání kódu, stačí ho zadat pouze jednou a odemčené budou všechny příslušné kanály. Opětovně zamčení vykonáte kliknutím na “Zamknout rodičovský zámek”.
Jak mám postupovat při platbě kartou?
V sekci TV balíčky zvolíte požadovaný balíček a kliknete na “Do košíku”; následně v košíku zvolíte požadovanou dobu objednávky a kliknete na “Pokračovat”. V rekapitulaci už pouze zvolíte “Zaplatit” a dostanete se do platební brány. Při platbě objednávky “na neurčito” je potřebné uložit platební kartu, aby byla umožněná automatická platba.
Proč musím při platbě objednávky “na neurčito” zakliknout uložení karty? Systém mě bez toho nechce pustit do platební brány.
Uložení karty je při objednávce “na neurčito” nutné, aby byla možná automatická obnova balíčku. Údaje o platební kartě jsou ukládány pouze na straně banky, nemusíte se bát jejich zneužití.
Proč musím při platbě kartou zadávat rodičovský PIN? Co to je a jak ho nastavím?
Zadání rodičovského PIN kódu při opakované platbě uloženou kartou brání zneužití karty při neúmyslné objednávce.
Co mám dělat, když nevlastním kartu s možností platby přes internet? Jaké jsou další možné platební metody?

Nabízíme i možnost platby přes službu GoPay - zaplatit je možné přímo GoPay účtem, bankovním převodem, m-platbou (mobilem) nebo službou superCASH.

Tímto způsobem není možné platit objednávky na neurčito (v košíku musíte nastavit ohraničenou dobu objednávky).

V dalším kroku se dostanete na stránku “Platební metoda”, kde kliknete na možnost “prozkoumat jiné platební metody”, zvolíte možnost platby přes Gopay a pokračujete k platbě.

Která zařízení jsou podporovaná?
Podívejte se na seznam všech podporovaných platforem zde.
Mám doma Apple TV box 3. generace, je podporovaný?
Bohužel ne, podporujeme pouze Apple TV zařízení od 4. generace.

Problém s přehráváním obsahu na platformě

Nefunguje mi zvuk, co mám udělat?
??????????????
Přehrávač mi ukazuje hlášku: plugin nebylo možné načíst, co s tím?
Nainstalujte si aktuální verzi Adobe Flash Player pluginu. Pokud to problém nevyřešilo, otestujte přehrávání v jiném webovém prohlížeči. V případě, že problém evidujete ve více dostupných prohlížečích, kontaktujte podporu.
Kolik smart TV mohu spárovat?
S jedním předplaceným balíčkem je možné spárovat 2 smart TV zařízení.
Proč nevidím vysílání v HD kvalitě?
Kvalitu přehrávání můžete změnit v nastaveních aplikace (červené tlačítko ovladače, ikonka úplně vpravo). Pokud ani po změně kvality streamů na HD nebo Bez omezení vidíte všechny kanály v SD kvalitě, je možné, že HD kvalitu nemáte v účtu dostupnou - je součástí balíčků Standard a Premium.
Přehrávání na smart TV se zasekává anebo úplně zastavuje, kanály se načítají moc pomaly, co mám dělat?

Nejdřív zkontrolujte, jakým způsobem je TV připojená k internetu - připojení přes WiFi nebývá dostatečně stabilní, doporučujeme připojení kabelem přímo k routeru.

Není síť přetěžovaná nadměrným počtem připojených zařízení nebo stahování souborů? Problém mohou způsobovat i zapnuté WiFi na mobilních telefonech, i když je zrovna nepoužíváte, nebo stahování aktualizací na pozadí.

Překontrolujte také, zda nedošlo k problému s připojením k internetu (otestujte přehrávání na jiném zařízení ve stejné sítí, zkuste třeba přehrávání videa na Youtube…). V případě, že se přehrávání zasekává všude, otestujte rychlost připojení k internetu. Pokud rychlost Vašeho připojení (downloadu) klesla pod 5 Mbit/s, kontaktujte Vašeho providera.

Pokud je kvalita připojení v pořádku a stejně dochází k zasekávání a výpadků přehrávání, kontaktujte podporu přes formulář: potřebujeme vědět, na jakém kanálů k problému došlo a jak dlouho problém trvá, jestli sledujete live vysílání nebo timeshift či nahrávku (konkretizujte, o jaký pořad přesně jde) a zda sleduje v SD nebo v HD kvalitě. Pokud jste při párovaní nezadávali do formuláře model televize, napište prosím i ten. Tak můžeme problém rychleji diagnostikovat a zajistit  nápravu.

Jak mohu poslouchat rádia na smart TV?
Přehrávání rozhlasových stanic je možné pouze přes web nebo mobilní aplikace.
Kde stáhnu aplikaci pro moje zařízení?

Nabízíme aplikace pro většinu chytrých mobilních zařízení:

• Windows Phone (8+) stahujte z Microsoft Store

Nainstaloval jsem si aplikaci, žádá ode mne párovací PIN kód. Kde ho najdu?

Pro zprovoznění aplikace na Apple TV boxu musíte mít v účtu aktivní Apple TV balíček. Ten je součástí balíčku Standard a Premium. Po aktivací některého z těchto balíčku se Vám v účtu automaticky vygenerují párovací kódy – najdete je v nastaveních účtu v sekci Moje zařízení. Spárovat je možné maximálně dvě zařízení.

Ostatní

Mám zaplacený balíček Standard/Premium, ale v playlistu pro VLC mi mnoho kanálů chybí. Není dostupná ani HD kvalita. Proč?
Bohužel službu pro VLC přehrávač z důvodu nemožnosti dostatečné ochrany obsahu již nepodporujeme, playlist zůstává na webu dostupný z “historických” důvodů.
Jaká je přenosová rychlost streamů?
Přenosová rychlost SD streamu je 1.2 Mbit/s, u HD streamu je to 3 Mbit/s.
Kolik dat minu za hodinu sledování? / Můj poskytovatel uplatňuje zásady FUP (Fair Usage Policy), překročím při používaní služby datový limit?

Při sledování streamu v SD kvalitě (bitrate 1.2 Mbit/s) je za hodinu přeneseno přibližně (3600*1.2=) 4320 Mbit, tj. 540 MB dat.

U HD kvality (bitrate 3 Mbit/s) je to (3600*3=) 10800 Mbit, tedy 1350 MB (1.35 GB) za hodinu.

Při intenzivním používaní služby asi 10 hodin denně spotřeba dat dosáhne za měsíc přibližně 162 GB pro SD kvalitu, při sledování v HD kvalitě se to vyšplhá na 405 GB měsíčně.

Jak se mám do služby HBO GO zaregistrovat?
Po aktivaci balíčku HBO GO Online postupujte dle návodu.
Nemohu dokončit registraci, stránka mi píše, že email již byl použitý.
V případě, že jste již registraci na HBO GO vykonali v minulosti, zkuste se přihlásit, případně požádejte o obnovu hesla. Pokud žádnou dřívější registraci nemáte, zkuste použit v druhem kroku registračního procesu (údaje o uživateli) jinou emailovou adresu než pro přihlášení do SledovaniTV.
Nefunguje mi přihlášení, co mám dělat?
Nejdřív zkontrolujte, jestli máte v účtu SledovaniTV balíček HBO GO aktivní. Pokud stránka hlásí použití nesprávného hesla, požádejte o jeho obnovu. V případě, že používáte aplikaci či plugin pro správu hesel, vymažte z něho přihlašovací údaje a zkuste to znovu.
Kolik zařízení mohu spárovat?
Najednou můžete mít zaregistrované čtyři zařízení jakéhokoliv typu. V případě, že tento limit naplníte, můžete smazat či upravit ty, které aktuálně nepotřebujete, v nastaveních v správě zařízení. Měsíčně můžete provést pět změn.
Kde najdu informace o službě?
Všechny potřebné informace o službě najdete zde. Pokud chcete nahlásit chybu v aplikaci nebo na webu HBO GO, kontaktujte prosím přímo podporu HBO.