FAQ podpora

Můžu využívat službu i v zahraničí?

Ano, ale pouze v zemích EU a pouze v případě, že se jedná o dočasný pobyt např. dovolená, služební cesta apod. Důležité je provést registraci v ČR a platit pomocí českých platebních údajů

Mám televizi, která umožňuje připojení k wifi síti, mohu na ni využívat vaši službu?

Pouze televize s wifi bohužel nestačí. Pokud máte podporovanou smart TV, můžete si stáhnout naši aplikaci. V opačném případě je potřeba připojit si k TV speciální set-top box.

Snažím se zprovoznit sledování TV na mobilním zařízení či SmartTV a hlási mi to chybu

Je potřeba si stáhnout naši aplikaci z příslušného obchodu.
Mobilní zařízení s Androidem
Mobilní zařízení s iOS
Mobilní telefon s Windows Phone
SmartTV - manuály najdete zde: Podporovaná zařízení

Nedaří se mi přihlásit do mobilní aplikace SledovaniTV, i když zařízení je spárováno (již jsem službu skrze ně využíval) a jsem připojen k internetu.

V prvním kroku zkuste aplikace znovu vypnout a zapnout. U Android zařízení lze v nastavení smazat data aplikace. V posledním kroku lze aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.


Nemám přístupné kanály skupiny Nova, proč?

V tomto případě je nutné kontaktovat svého poskytovatele.

Jaký prohlížeč je pro využití služby na PC nejvhodnější?

Doporučujeme sledovat skrze prohlížeč Mozilla či Chrome.