FAQ podpora
Můžu využívat službu i v zahraničí?
Ano, ale pouze v zemích EU a pouze v případě, že se jedná o dočasný pobyt např. dovolená, služební cesta apod. Důležité je provést registraci v ČR a platit pomocí českých platebních údajů
Mám televizi, která umožňuje připojení k wifi síti, mohu na ni využívat vaši službu?
Pouze televize s wifi bohužel nestačí. Pokud máte
podporovanou smart TV, můžete si stáhnout naši aplikaci. V opačném případě je potřeba připojit si k TV speciální set-top box.
Snažím se zprovoznit sledování TV na mobilním zařízení či SmartTV a hlási mi to chybu
Je potřeba si stáhnout naši aplikaci z příslušného obchodu.
Mobilní zařízení s
Androidem
Mobilní zařízení s
iOS
Mobilní telefon s
Windows Phone
SmartTV - manuály najdete zde:
Podporovaná zařízení
Nedaří se mi přihlásit do mobilní aplikace SledovaniTV, i když zařízení je spárováno (již jsem službu skrze ně využíval) a jsem připojen k internetu.
V prvním kroku zkuste aplikace znovu vypnout a zapnout. U Android zařízení lze v nastavení smazat data aplikace. V posledním kroku lze aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.
Nemám přístupné kanály skupiny Nova, proč?
V tomto případě je nutné kontaktovat svého poskytovatele.
Jaký prohlížeč je pro využití služby na PC nejvhodnější?
Doporučujeme sledovat skrze prohlížeč Mozilla či Chrome.