Kopytem sem, kopytem tam
Nemoc AIDS se stala východiskem pro zkoumání povrchních vztahů mezi lidmi a symbolem smrtelného ohrožení, stresové situace, která odhaluje podstatu jednotlivých charakterů. Tři sympatičtí třicátníci vesele užívají života, místo lásky střídají sexuální partnerky a cenu života jim připomene až ohrožení AIDS. Film o apatii, nihilismu, nivelizaci hodnot, epikurejském egocentrismu se sebevražednými důsledky. Euforické eskapády jako zoufalá snaha přemoci pocit odcizení ve společnosti. Významným přínosem se stala účast amatérského divadla Sklep, která dodává filmu originální poetiku, hravou recesi a osobité hrecké projevy T. Hanáka, M. Šteindlera a D. Vávru. Námětem a scenáristickou spoluprací se uvedl mladý absolvent FAMU P. Škapík. V chytilovsky hektickém tempu vyprávění upoutá rozháraná kompozice obrazu (barevně syté tónině dominuje červená), nervní střih, dekomponovaná hudba, pulzování a ostré jízdy působivé kamery, snímající v nejnemožnějších úhlech a efektech Důležité úhly a sklony. je vlastní amorální podstata skutků přehlušována a ostrost pohledu na zdeformovanou realitu se rozptyluje.
Více informacíPodobné tituly
O pořadu
Nemoc AIDS se stala východiskem pro zkoumání povrchních vztahů mezi lidmi a symbolem smrtelného ohrožení, stresové situace, která odhaluje podstatu jednotlivých charakterů. Tři sympatičtí třicátníci vesele užívají života, místo lásky střídají sexuální partnerky a cenu života jim připomene až ohrožení AIDS. Film o apatii, nihilismu, nivelizaci hodnot, epikurejském egocentrismu se sebevražednými důsledky. Euforické eskapády jako zoufalá snaha přemoci pocit odcizení ve společnosti. Významným přínosem se stala účast amatérského divadla Sklep, která dodává filmu originální poetiku, hravou recesi a osobité hrecké projevy T. Hanáka, M. Šteindlera a D. Vávru. Námětem a scenáristickou spoluprací se uvedl mladý absolvent FAMU P. Škapík. V chytilovsky hektickém tempu vyprávění upoutá rozháraná kompozice obrazu (barevně syté tónině dominuje červená), nervní střih, dekomponovaná hudba, pulzování a ostré jízdy působivé kamery, snímající v nejnemožnějších úhlech a efektech Důležité úhly a sklony. je vlastní amorální podstata skutků přehlušována a ostrost pohledu na zdeformovanou realitu se rozptyluje.