Posedlost
Kněz má za úkol rozhodnout o umístění nového kostela pro místní hornickou společnost. Má stát na starém sámském pohřebišti. Poté, co jsou jejich pozůstatky odklizeny, mrtví ožívají a pronásledují osadníky. Zatímco na kontinentu se šíří epidemie španělské chřipky, kněz a jeho syn se vrací z misie na Madagaskaru domů k rodině na norský venkov. Kněz dostal za úkol rozhodnout o umístění nového kostelu pro místní hornickou společnost. Mají jej postavit na starém laponském pohřebišti. Když se kněz rozhodne nechat vykopat a odklidit lidské pozůstatky, mrtví ožívají a pronásledují osadníky. I když se příběh odehrává na začátku 20. století, jeho poselství je mrazivě aktuální. Jeho východiskem je totiž epidemie španělské chřipky, na jejímž pozadí film odhaluje temnotu lidské povahy pod nezvladatelným tlakem. Uznávaný režisér-samouk Henrik Martin Dahlsbakken má za sebou působivou kolekci celovečerních thrillerů, přičemž tentokrát se ponořil do do vod hororového dramatu. Jeho celovečerní debut Návrat domů (2015) byl oficiálním norským kandidátem na Oscara.
Więcej informacjiPodobne audycje
O audycji
Kněz má za úkol rozhodnout o umístění nového kostela pro místní hornickou společnost. Má stát na starém sámském pohřebišti. Poté, co jsou jejich pozůstatky odklizeny, mrtví ožívají a pronásledují osadníky.
Zatímco na kontinentu se šíří epidemie španělské chřipky, kněz a jeho syn se vrací z misie na Madagaskaru domů k rodině na norský venkov. Kněz dostal za úkol rozhodnout o umístění nového kostelu pro místní hornickou společnost. Mají jej postavit na starém laponském pohřebišti. Když se kněz rozhodne nechat vykopat a odklidit lidské pozůstatky, mrtví ožívají a pronásledují osadníky. I když se příběh odehrává na začátku 20. století, jeho poselství je mrazivě aktuální. Jeho východiskem je totiž epidemie španělské chřipky, na jejímž pozadí film odhaluje temnotu lidské povahy pod nezvladatelným tlakem. Uznávaný režisér-samouk Henrik Martin Dahlsbakken má za sebou působivou kolekci celovečerních thrillerů, přičemž tentokrát se ponořil do do vod hororového dramatu. Jeho celovečerní debut Návrat domů (2015) byl oficiálním norským kandidátem na Oscara.