Roaring Abyss
Vydáte-li se po hudebních barech a klubech v Addis Abebě, užijete si jistě velmi osobité scény. Pokud si však chcete udělat představu o různých zvucích pocházejících z této země, získáte touto cestou jen velmi úzký pohled. Sice se na pár místech hudba amharská či gurage vyskytuje ale ... co ten zbytek? Po horách, pouštích a lesích Etiopie se rozprostírá více než 80 různých národností a kultur. Dnes je již mnoho tradičních hudebních nástrojů Etiopie nahrazeno elektronickými klávesami a sestava mnoha tradičních místních kapel se snížila na pouhého frontmana doprovázeného klávesami poskytujícími jak rytmus, tak melodii. Přesto stále existují hudebníci roztroušení po venkově, kteří hrají hudbu, jak se ji naučili od svých otců a matek; hudební nástroje jako Krar, Washent, Mashinko či Kabero i dnes řvou a odrážejí se od kopců této země plné kontrastů a rozmanitosti. Tým Roaring Abyss strávil dva roky pořizováním terénních nahrávek v každém koutku Etiopie, aby odhalil tento hudební vesmír a zaznamenal tuto ohroženou hudební tradici, o čemž svědčí tato audiovizuální báseň.(Antropofest)
más informaciónEventos similares
Sobre el evento
Vydáte-li se po hudebních barech a klubech v Addis Abebě, užijete si jistě velmi osobité scény. Pokud si však chcete udělat představu o různých zvucích pocházejících z této země, získáte touto cestou jen velmi úzký pohled. Sice se na pár místech hudba amharská či gurage vyskytuje ale ... co ten zbytek? Po horách, pouštích a lesích Etiopie se rozprostírá více než 80 různých národností a kultur. Dnes je již mnoho tradičních hudebních nástrojů Etiopie nahrazeno elektronickými klávesami a sestava mnoha tradičních místních kapel se snížila na pouhého frontmana doprovázeného klávesami poskytujícími jak rytmus, tak melodii. Přesto stále existují hudebníci roztroušení po venkově, kteří hrají hudbu, jak se ji naučili od svých otců a matek; hudební nástroje jako Krar, Washent, Mashinko či Kabero i dnes řvou a odrážejí se od kopců této země plné kontrastů a rozmanitosti. Tým Roaring Abyss strávil dva roky pořizováním terénních nahrávek v každém koutku Etiopie, aby odhalil tento hudební vesmír a zaznamenal tuto ohroženou hudební tradici, o čemž svědčí tato audiovizuální báseň.(Antropofest)