Bydlení 2.0: Artem Saykin

Bydlení 2.0: Artem Saykin

11.10. 17:14
DVTV Extra
34 minút

„Jako mladší jsem zastáncem toho bydlet v nájmu, objevuju Prahu a teprve zjišťuju, kde bych se chtěl do budoucna usadit. Většina lidí ale chce bydlet ve vlastním, lidé chtějí jistotu a klid na duši, že kdyby přišla krize, budou mít střechu nad hlavou. Vlastní bydlení je ale čím dál tím méně dostupné a nastupuje trend, že lidi jdou do nájmu,“ říká realitní makléř Artem Saykin v novém seriálu Bydlení 2.0. „Dnes když dáte v Praze na prodej garsonku nebo 2kk za tržní cenu, tak vám do týdne deset zájemců utrhá ruce a ještě se budou předhánět, kdo dá víc. Většinou se ozvou investoři a asi z 20 % lidi, kteří tam chtějí bydlet,“ dodává. Sám působí také jako youtuber, do osobního marketingu investuje ročně miliony. „Vyplatí se to, osobní marketing je důležitý, posunulo mě to hodně nahoru, jsem rád, že jsem se do toho odhodlal jít na 100 procent,“ říká. Partnerem série Bydlení 2.0 je ČSOB. 

Viac informácií
Nahrať

O programe

„Jako mladší jsem zastáncem toho bydlet v nájmu, objevuju Prahu a teprve zjišťuju, kde bych se chtěl do budoucna usadit. Většina lidí ale chce bydlet ve vlastním, lidé chtějí jistotu a klid na duši, že kdyby přišla krize, budou mít střechu nad hlavou. Vlastní bydlení je ale čím dál tím méně dostupné a nastupuje trend, že lidi jdou do nájmu,“ říká realitní makléř Artem Saykin v novém seriálu Bydlení 2.0. „Dnes když dáte v Praze na prodej garsonku nebo 2kk za tržní cenu, tak vám do týdne deset zájemců utrhá ruce a ještě se budou předhánět, kdo dá víc. Většinou se ozvou investoři a asi z 20 % lidi, kteří tam chtějí bydlet,“ dodává. Sám působí také jako youtuber, do osobního marketingu investuje ročně miliony. „Vyplatí se to, osobní marketing je důležitý, posunulo mě to hodně nahoru, jsem rád, že jsem se do toho odhodlal jít na 100 procent,“ říká.

Partnerem série Bydlení 2.0 je ČSOB.