Brain We Are: Psychologie životních her (Psychologie životních her - Jak hry formují naše chování?)
Co mají společného lajk, marketing a holub? Spojuje je tendence člověka hrát hry a sbírat za ně odměny. Abychom však pochopili psychologii her a jak ovlivňují naše chování, musíme se podívat do historie. Tak se dnes budeme bavit o nejvlivnějším psychologovi 20. století B.F. Skinnerovi a jeho holubech. Společně totiž stojí za "teorií operantního podmiňování", na které z velké části staví i moderní marketingové strategie - od kaváren, přes kasína, až po bodíky v tescu. V tomto díle se dozvíte 1 neuvěřitelný příběh holubů za druhé světové války 2 tipy, co v nás podle Skinnera vyvolává největší motivaci 3 příklady, jak si pozitivní aspekt her kultivovat do života 4 vtipné momenty, kterým se nejspíš smějeme jen my s Vojtou a mnoho dalšího Přejeme příjemný poslech!
Viac informáciíO programe
Co mají společného lajk, marketing a holub? Spojuje je tendence člověka hrát hry a sbírat za ně odměny. Abychom však pochopili psychologii her a jak ovlivňují naše chování, musíme se podívat do historie.
Tak se dnes budeme bavit o nejvlivnějším psychologovi 20. století B.F. Skinnerovi a jeho holubech. Společně totiž stojí za "teorií operantního podmiňování", na které z velké části staví i moderní marketingové strategie - od kaváren, přes kasína, až po bodíky v tescu.
V tomto díle se dozvíte
1 neuvěřitelný příběh holubů za druhé světové války
2 tipy, co v nás podle Skinnera vyvolává největší motivaci
3 příklady, jak si pozitivní aspekt her kultivovat do života
4 vtipné momenty, kterým se nejspíš smějeme jen my s Vojtou
a mnoho dalšího
Přejeme příjemný poslech!