Catástrofes aéreas - S22E07
Za bouřlivé noci 12. listopadu 1995 se ve výšce 10 600 metrů nad Pensylvánií pohyboval let American Airlines 15-72. Kapitán Kenneth Lee a druhý pilot John Richards řídili dvoumotorový úzkotrupý letoun MD-83. Kapitán Kenneth Lee, bývalý vojenský pilot, pracoval pro American Airlines deset let. Také druhý pilot John Richards sloužil u letectva. V civilní sféře létal sedm let. Byla to velmi zkušená posádka, která své letadlo dokonale znala. Úzkotrupý letoun MD-83 měl dva turbodmychadlové motory na zádi, ocasní plochy ve tvaru T a šípové křídlo. Bylo to jedno z posledních letadel, kde se řídicí plochy ovládaly mechanicky z kokpitu. Šlo o dvouhodinový let z O’Harova letiště v Chicagu na Bredleyho letiště ve Windsor Locks ve státě Connecticut. Na palubě byla pětičlenná posádka a 73 pasažérů, mnozí z nich se vraceli domů. Do přistání zbývalo 25 minut. (Česká televize)
más informaciónEpisodios
Catástrofes aéreas - S03E09
Catástrofes aéreas - S03E09
V mimořádné řadě Vyšetřování leteckých neštěstí se budeme věnovat vždy několika haváriím, které spojuje ústřední téma. Uvidíme případy, kdy blesková rozhodnutí posádky vedla k tragédii, a budeme svědky několika osudových chyb, kterých se piloti dopustili během vzletu. Rovněž uslyšíme výpovědi pasažérů, jimž se podařilo přežít závažné letecké neštěstí.
Catástrofes aéreas - S03E13
V květnu 1989 došlo v poklidném kalifornském městečku San Bernardino ke dvěma tragédiím. První způsobilo vykolejení nákladního vlaku, druhou – o třináct dní později – výbuch benzínového potrubí. Byla mezi těmito událostmi souvislost? (Česká televize)
Catástrofes aéreas - S24E09
Úspěšné odhalení příčin každé tragické nehody přispívá k bezpečnosti letectví. Vyšetřovatelé zkoumají legendární letecké katastrofy, aby zjistili, co a proč se osudově zvrtlo.
Catástrofes aéreas - S24E10
Catástrofes aéreas - S24E10
Úspěšné odhalení příčin každé tragické nehody přispívá k bezpečnosti letectví. Vyšetřovatelé zkoumají legendární letecké katastrofy, aby zjistili, co a proč se osudově zvrtlo.
Sobre el evento
Za bouřlivé noci 12. listopadu 1995 se ve výšce 10 600 metrů nad Pensylvánií pohyboval let American Airlines 15-72. Kapitán Kenneth Lee a druhý pilot John Richards řídili dvoumotorový úzkotrupý letoun MD-83. Kapitán Kenneth Lee, bývalý vojenský pilot, pracoval pro American Airlines deset let. Také druhý pilot John Richards sloužil u letectva. V civilní sféře létal sedm let. Byla to velmi zkušená posádka, která své letadlo dokonale znala. Úzkotrupý letoun MD-83 měl dva turbodmychadlové motory na zádi, ocasní plochy ve tvaru T a šípové křídlo. Bylo to jedno z posledních letadel, kde se řídicí plochy ovládaly mechanicky z kokpitu. Šlo o dvouhodinový let z O’Harova letiště v Chicagu na Bredleyho letiště ve Windsor Locks ve státě Connecticut. Na palubě byla pětičlenná posádka a 73 pasažérů, mnozí z nich se vraceli domů. Do přistání zbývalo 25 minut.
(Česká televize)